نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

نورافکن بعد از بیرانوند وپورعلی گنجی پرسپولیسی می‌شود؟|سرخ کهکشانی در راه است

  • کد خبر: ۱۰۹۱۹۸
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
نورافکن بعد از بیرانوند وپورعلی گنجی پرسپولیسی می‌شود؟|سرخ کهکشانی در راه است
پرسپولیس وارد بازار نقل و انتقالات شده و خرید دو بازیکن را قطعی کرده است. این باشگاه به علیرضا بیرانوند ومرتضی پورعلی گنجی به توافق نهایی رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس که قهرمانی لیگ بیست و یکم را از کف داد و نتوانست رقابت را از استقلال ببرد، قصد دارد برای فصل بعد با تجهیزات کامل وارد کارزار لیگ برتر شود. درهمین راستا سرخ‌ها بنای جذب ستاره‌ها را دارند وحتی به توافقاتی نیز دست یافته‌اند. حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب پرسپولیس لیگ بیست و دوم قطعی شده و یحیی گل محمدی توانسته با مرتضی پورعلی گنجی نیز به توافق برسد. خرید این دو بازیکن از سوی سرخ‌ها درحالی رو به اتمام است که صحبت از جذب دو بازیکن بزرگ خارجی نیز درمیان است و پرسپولیس به احتمال فراوان با یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه خود وارد لیگ بیست و دوم خواهد شد. حتی گفته می‌شود مسئولان این باشگاه با امید نورافکن نیز مذاکراتی را هم انجام داده‌اند تا بعد از جذب بیرانوند و پورعلی گنجی این بازیکن نیز به ترکیب پرسپولیس ملحق شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->